Nedenfor finder du vores handelsbetingelser. Har du spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at sende en mail eller slå på tråden

Indgåelse af aftale

Bestillingsprocessen vil altid foregå pr. e-mail eller telefon. Vi sætter ikke gang i produktionen før vi har modtaget dit endelige tilsagn og godkendelse af designet, prisen og projektet i det hele taget. Herefter er aftalen bindende og din fortrydelsesret frafalder.

Leveringstid

Vi forsøger altid at planlægge og prioritere de projekter vi får ind, baseret på de deadlines de har. Nogle perioder er travle, andre har lidt mere luft, men vi opfordrer altid til at du bestiller i så god tid som overhovedet muligt, ift. hvornår du skal bruge produkterne. Projektets deadline vil typisk være noget vi aftaler i forbindelse med bestilling.

Forsendelse

Vi afsender som udgangspunkt ordrer når de er færdigproduceret og vi bestræber os på at få alle pakker afsted så hurtigt, som muligt. Vi sender alle ordrer med Post Nord som forsikret pakke med tracking på, medmindre andet er aftalt. Vores ekspeditions- og forsendelsesgebyr afhænger af vægten på pakken, men vil typisk ligge mellem 100-200 Dkr.

Track & Trace

Når vi afsender din ordre, sender vi et tracking-nummer til den e-mailadresse, som du har oplyst ved bestillingen. På den måde kan du følge din pakke og holde dig informeret om, hvor langt pakken er, og hvornår den er fremme på det valgte leveringssted. Når du henter din pakke, skal du altid huske billedlegitimation, samt det pakkenummer du har modtaget pr e-mail. Hvis en anden end dig selv skal hente pakken, skal vedkommende medbringe både en fuldmagt fra dig og sit eget billedlegitimation.

Forsendelse til udlandet

Vi tilbyder desværre ikke på nuværende tidspunkt levering til udlandet.

Afhentning af varer

Du kan sagtens selv hente din pakke på vores værksted i Odder. Det skal altid være efter aftale, så vi er sikre på at være her når du kommer.

Adressen for afhentning er:

Odder Tekstiltryk
Snærildvej 56
8300 Odder

Betaling

Alle beløb er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms. Vores betalingsfrist er 8 dage netto fra den dag varerne afsendes/afhentes.

Reklamationsret

Odder Tekstiltryk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage – direkte eller indirekte – opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse eller vold.

Når du modtager produkterne, bør du undersøge dem for eventuelle fejl og mangler, og meddele Odder Tekstiltryk disse, så hurtigt som muligt.

Hvis du mod forventning skulle have modtaget et eller flere produkter med fejl, så tager vi det / dem selvfølgelig retur. Så finder vi ud af om du skal have nye varer eller en kreditnota på beløbet.

Hvis du ønsker at benytte din reklamationsret, sender du bare en e-mail til bjoern@oddertekstiltryk.dk og beskriver så grundigt som muligt – inkl. billeddokumentation – hvad der er galt. Vi svarer altid inden for 1 – 2 hverdage.

Fortrydelsesret

Når du bestiller produkter hos os, vil det altid være produkter som vi specialfremstiller til dig, med dit eget design. Da vi ikke – modsat en almindelig tøjbutik – bare kan lægge varen tilbage på hylden og sælge den til en anden i stedet, er der ingen fortrydelsesret.

Hvis du alligevel ønsker at fortryde eller annullere din bestilling, så skriv til os med det samme. Hvis bestillingen endnu ikke er gået i produktion, kan vi godt nå at stoppe den.
Hvis stencils og trykrammer mv. allerede er klargjort, vil du dog blive opkrævet et gebyr på 250 kr + moms, svarende til det sædvanlige opstartstillæg.

Odder Tekstiltryk
Snærildvej 56
8300 Odder
bjoern@oddertekstiltryk.dk
CVR: 25872045
© 2019-2024 Odder tekstiltryk.